Handelsbetingelser for ProBatteri / BaTeka ApS

Generelt

1.1 Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler indgået mellem ProBatteri / BaTeka ApS (CVR nr. 42774162) (herefter benævnt "virksomheden") og kunden.

1.2 Ved at indgå et køb med virksomheden accepterer kunden betingelserne heri. Ordre og Aftaleindgåelse

Ordre og Aftaleindgåelse

2.1 Kundens bestilling anses for at være et tilbud om køb af produkter eller tjenester fra virksomheden.

2.2 Aftalen anses for indgået, når virksomheden bekræfter ordren ved modtagelse af batteriet eller sender en faktura til kunden.

Priser og Betaling

3.1 Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er Inklusive moms, medmindre andet er angivet.

3.2 Betaling skal ske inden for de betalingsfrister, der er angivet på fakturaen.

3.3 Der bliver opkrævet elektronisk betaling via bank overførelse eller Kredit kort samt mobilepay via SMS link eller Email link fra Faktura Partner Dinero

3.4 Virksomheden forbeholder sig ret til at ændre priser uden varsel, men ændringer vil ikke påvirke allerede bestilte service eller køb

3.5 Betalingen vil først blive opkrævet når servicen er fuldført eller at kundens batteri er klar til afsendelse eller afhentning

Levering

4.1 Levering når produktet overgår til køber er det købers ansvar

4.2 Når elcykel batteriet skal sendes via ProBatteri / BaTeka ApS label system dermed via gratis pakkelabel som håndteres af Postnord, Dao, Gls skal det tydeliggøres at der ikke er erstatnings pligt på vare(r) der går tabt ved forsendelse fra kunden til ProBatteri / BaTeka.ApS.

4.3 Leveringstider som er oplyst på hjemmesiden er kun vejledende og kan varigere afhængig af den pågældende situation, dette kan være hvis servicen kræver ekstra håndtering eller andre udskiftninger end det kunden har bestilt.

Fortrydelsesret

5.1 Kunden har 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsen af produkterne, i henhold til gældende lovgivning.

5.2 Kunden skal meddele virksomheden skriftligt, hvis fortrydelsesretten ønskes udnyttet.

5.3 Hvis varen er af speciel art eller fremstillet efter kundens ønske eller hvis det er en service på kundens eget produkt / enhed - vil fortrydelsesretten ikke være gældende og ProBatteri / BaTeka ApS Kan derfor nægte at tage varen retur.

5.4 der er ikke fortrydelsesret på serviceydelser

Reklamation og Ansvar

6.1 Kunden skal reklamere over eventuelle mangler ved produkterne inden for rimelig tid efter opdagelsen.

6.2 Virksomheden er ikke ansvarlig for følgeskader eller driftstab, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

6.3 Risikoen for produkterne overgår til kunden ved levering, det skal tydeliggøres at ProBatteri/ BaTeka.ApS er ansvarlig for at vare(r) overgår til kunden. (Hvis kundens vare(r) bortkommer via transport vil ProBatteri / BaTeka ApS sørge for kompensation i samarbejde med transportfirmaet. Dette kan max udgøre (3000 DKK Eksklusive moms)

6.4 ProBatteri/BaTeka ApS kan ikke gøres til pligt at genetablerer kundens gamle batteri pakke eller batteri kasse ved fejlagtig renovering eller ved undersøgelse. Men kan i stedet tilbyde pengene retur.

Persondata og Fortrolighed

7.1 Virksomheden behandler persondata i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Se virksomhedens privatlivspolitik for yderligere oplysninger.

Ændringer i Handelsbetingelserne

8.1 Virksomheden forbeholder sig ret til at ændre disse handelsbetingelser. Ændringer vil træde i kraft ved offentliggørelse på virksomhedens hjemmeside Probatteri.dk / ProBatRep.dk . Kunden får kontakt om handelsbetingelserne med 1 måneds varsel

Lovvalg og tvister

9.1 Aftaler indgået med virksomheden er underlagt dansk ret.

9.2 Tvister mellem parterne afgøres ved retten i kolding

Garanti og reklamationsret

10.1 ProBatteri / BaTeka.ApS Giver udover den 2 Års reklamationsret også 2 Års Garanti læs mere under garanti krav

Ekstra udgifter til batteri renoveringen

11.1 Hvis batteriet i tilfælde af undersøgelsen under renovering fremviser at der er dårlige forbindelser mellem udgange eller oplader stik vil ProBatteri / BaTeka ApS kontakte kunden elektronisk for at oplyse om fejlen. Dette kan medfører ekstra udgifter men kun hvis kunden bekræfter at den ekstra ydelse må udføres.

11.2 Hvis kunden ikke ønsker at færdiggøre renoveringen ved ekstra fejl på batteriet vil ProBatteri/BaTeka ApS fuldføre celleudskiftningen og sende den elektroniske betaling til kunden for celleudskiftningen. Det skal tydeliggøres at ProBatteri / BaTeka ApS ikke er ansvarlig for at batteriet fungerer 100% Hvis kunden ikke fortager de nødvendige udskiftninger

11.3 Den ekstra udgift af batteri renoveringen kan ikke overstige 40% af den oprindelige pris eller højst 999 DKK inklusiv moms.

11.4 Hvis kunden sender sit batteri til renovering efter 30 Dage fra modtagelse af fragt label vil der blive opkrævet et administrations gebyr på 340 DKK. Dette er i henhold til at pakke-label gøres ugyldig efter 29 dage hos Shipmondo / Postnord

Garanti krav

13.1: Batteriet må kun åbnes af (Bateka.ApS, Probatteri) hvis batteriet åbnes af andre vil garantien frafalde.)

13.2: Hvis batteriet udsættes for synderlige hårde slag-tab, vil garantien ikke dække.

13.3: Hvis Batteriet udsættes for vandskade, vil garantien ikke dække. Batteriet er ikke 100% vandtæt men vi isolere og bruger silikone for at holde batteriet lukket

13.4: Batteriet skal oplades minimum 1 gang hver 2 måned for at garantien dækker.

13.5: Ved fejl på batteriet opstået af vandskader tab og misligholdelse dækker garanti ikke.

13.6: Garanti dækker ikke elektronik der ikke er udskiftet som kommer fra fabrikant: se om elektronikken har været udskiftet på din ordre.

13.7: Oplader fejl der har resulteret i at batteriet bliver ødelagt, vil ikke blive dækket af garanti.

13.8:Hvis der skulle opstå fejl efter renoveringen med fabrikantens installerede elektronik. Vil garantien ikke dække.

Garanti dækker følgende kapacitetstab

14 : Hvis kapaciteten inden for 24 måneder falder med mere end 20% dækker garantien

Vi måler kapacitet i Ah ved hjælp af vores specielle udstyr

15.1: Alle vores lodninger og svejsninger under reparationen dækkes af garantien

15.2: Fragt tur/retur dækkes af garantien hvis garantien er berettiget

15.3: alle vores batterier er dækket af vores 2 års garantiordning! fra faktura dato

15.4: hvis batteriet undersøges og fejlen ikke er i henhold til garantien’s krav opkræves der 699 DKK i

undersøgelses gebyr som dækker fragt og undersøgelses tiden

Privatlivspolitik for ProBatteri BaTeka ApS

Din tillid er vigtig for os, og vi sætter stor pris på, at du vælger at handle hos ProBatteri BaTeka ApS (CVR nr. 42774162). Vi er forpligtet til at beskytte dine personlige oplysninger og sikre, at de anvendes ansvarligt. Denne privatlivspolitik forklarer, hvordan vi indsamler, bruger og deler dine oplysninger.

Formål med Oplysningerne

1.1 Vi bruger dine oplysninger til at forbedre kundeforholdet og købsoplevelsen.

1.2 Oplysningerne bruges til at kontakte dig som kunde med henblik på at forbedre din købsoplevelse.

Deling af Personlige Oplysninger

2.1 Vi deler nødvendige oplysninger med udvalgte tredjeparter for at udføre elektronisk betaling, forsendelse og forbedring af købsoplevelsen.

2.2 Følgende tredjeparter kan modtage dine oplysninger:

  • Dinero.dk: For elektronisk fakturering og betaling.
  • Mobilepay.dk: Mobilepay.dk: For elektronisk betaling.
  • ProBatteri.dk og Probatrep.dk: For at forbedre købsoplevelsen.
  • Simply.com: For at kontakte kunden og opbevare data sikkert.
  • Techstreet.In: For at forbedre købsoplevelsen.
  • Shipmondo.dk og Postnord.dk: For at udføre forsendelser.

Datadelingssikkerhed

3.1 Vi har implementeret passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte dine oplysninger mod uautoriseret adgang, tab eller misbrug.

Samtykke og Ændringer

4.1 Ved at bruge vores tjenester samtykker du til denne privatlivspolitik.

4.2 Vi forbeholder os retten til at ændre privatlivspolitikken. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på vores hjemmeside.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende vores håndtering af dine personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os på [Hej@probatteri.dk].

FAQ Svar på dine spørgsmål

Brug vores pris beregner herunder og se hvad en batteri renovering koster

Ja, der er 2 Års batteri Garanti som dækker både holdbarheden af batteriet men også hvis batteriet mister mere end 30% af sin kapacitet indenfor 2 År.

Ja, vi tilbyder gratis fragt til hele Danmark. Vi sender en gratis pakkelabel som du selv kan printe ud og sætte på pakken. Herefter kan du aflevere pakken i en GLS pakkeshop.

Nej, vi opkræver hverken gebyr eller depositum på forhånd. Du betaler først, når batteriet fungerer igen. Du skal kun selv sørge for at printe vores gratis pakkelabel ud så du nemt kan sende dit batteri til os

Ja, vi udfører en kort undersøgelse der viser om batteriet kræver skift af gamle celler

Ja du kan nemt lave en ordre via vores hjemmeside også komme ned og indleverer dit batteri. Du skal blot havde dit telefon nr med ned i butikken. Hvis du ikke ønsker at oprette ordren via hjemmesiden kan vi også gøre dette i butikken.

Vores fysiske butiks åbningstider kan findes under "Kontakt os" eller nederst på hjemmesiden. Her kan du altid se opdaterede informationer om, hvornår vi har åbent og lukket. Samt finde flere informationer

Mange indikationer på at batteriet ikke fungerer mere er
1: Batteriet/Elcyklen går ud når man køre.
2: Batteriet vil ikke oplade
3: Batteriet skal tages af og sættes på igen før det starter op. Når det går ud
4: Batteri opladeren bliver ved med at lyse grønt selv om der ikke kommer liv i elcyklen

Et batteriskift sparer dig typisk mellem 2.000 og 4.000 kroner sammenlignet med at købe et nyt og dyrt batteri, som koster mellem 3.800 og 6.999 DKK. Denne besparelse er baseret på Bilkas sortiment af elcykelbatterier og vores pris for batteriskift.

Ja, ved et batteriskift udskifter vi alle de gamle celler i dit batteri i stedet for, at du skal købe et nyt og dyrt batteri. Dette resulterer ofte i at dit gamle batteri bliver af højere kvalitet end et nyt batteri, samt vil det også være til en bedre pris. Da du som kunde undgår at betale for de dyre mellemled, som ofte medfører besparelser på kvaliteten.

Det er nemt at bestille vores 3-årige garantipakke! Garantien kan tilkøbes, inden din batterirenovering er færdig. Følg disse trin:
1. Send dit batteri ind til renovering
2.Gå til Quick Track ved at klikke på knappen "Min Garanti" øverst på vores hjemmeside
3.Indtast dit ordrenummer og følg guiden.Prisen for 1 års ekstra garanti er kun 699 DKK og inkluderer også dækning af din originale

Vi skal bruge dit gamle elcykelbatteri og oplader. Hvis din nøgle er nødvendig for at tænde baglyset i dit batteri, skal du også sende denne med.

Ja vi samarbejder med sparxpres hvor det er muligt at søge igennem. Her vil vi under renoveringen sende et link hvis dette ønskes

Når du laver en ordre hos os via vores hjemmeside, kan du ved udtjekning vælge mellem PostNord og DAO som fragtmuligheder. Vi vil snart også tilbyde GLS som en valgmulighed.
Når din ordre er gennemført, vil du både på siden og på mail modtage en pakkelabel, som nemt kan printes og bruges til at sende dit batteri til os. Pakkelabelen er allerede betalt på forhånd, så det eneste, du skal gøre, er at pakke dit batteri forsvarligt ned og aflevere det til fragt firmaet, en kiosk, mm.

Nej, det er ikke nødvendigt at vedlægge en seddel. Vi har alle nødvendige informationer i vores system, så du slipper for det.
Hvis der er noget specifikt, du ønsker i forbindelse med din ordre, kan du blot kontakte os via ordre@probatteri.dk og oplyse dit navn og telefonnummer.

Ampere-timer" (Ah) angiver, hvor meget energi dit batteri kan lagre, og dermed hvor langt du kan køre på en opladning.
  1. Mindre Ah: Et batteri med lavere Ah har mindre kapacitet, hvilket betyder kortere køredistance pr. opladning.
  2. Større Ah: Et batteri med højere Ah har større kapacitet, hvilket giver en længere køredistance pr. opladning. Det er ideelt til længere ture.

Vi arbejder på at gøre tidsbestilling til en mulighed, så det bliver endnu nemmere for dig at planlægge dit besøg. Indtil da er du altid velkommen til at komme forbi i vores Åbningstider, hvor vi står klar til at hjælpe dig.

Hvis du har mere end ét batteri, kan du blot sende dem med. Vi vil derefter kontakte dig angående udskiftning af begge batterier.

Find vores indleveringsted og se åbningstider

Husk oplader og evt. nøgle til dit elcykel batteri

Find vej Her / Print adresse

Vores åbningstider i butikken

Bemærk: Åbningstider kan variere i ferier og højsæson Se derfor åbningstider under kontakt os

Mandag - Fredag

10.00 - 16.00

Lørdag - Søndag

Lukket